Katso tämä ennen kun teet uutta topiccia!
4 posters
Katso tämä ennen kun teet uutta topiccia!
Rata serverille?:
Kun pyydät servulle rataa niin pistä radan latauslinkki uuteen topicciin ja ilmoita radan tyyli (Fullspeed, Tactic, Speed, Brakefreak, Normal) ja aika. Kaikki lisä tieto on plussaa.
Parannusta Servulle?:
Jos huomaat jotain parannettavaa Serverillämme niin ilmoitathan siitä Admineille (Kyz, Gleant, Emeritius, RáW)
Kun pyydät servulle rataa niin pistä radan latauslinkki uuteen topicciin ja ilmoita radan tyyli (Fullspeed, Tactic, Speed, Brakefreak, Normal) ja aika. Kaikki lisä tieto on plussaa.
Parannusta Servulle?:
Jos huomaat jotain parannettavaa Serverillämme niin ilmoitathan siitä Admineille (Kyz, Gleant, Emeritius, RáW)
Vs: Katso tämä ennen kun teet uutta topiccia!
Tlällä hetkellähän meillä ei edes ole servua? Ja heti kun saadaan niin eiköhän kaikki ole admineita?
Emeritius- Moderator
- Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 04.12.2007
Mä voisin ehkä alkaa säätää ton asecon asetuksia joskus ens viikolla jos ehin, mut mulla onvain 512 lähetys nopeus ja sillä nopeudella ei kovin montaa mahu servulle kerralla ehkä kymmenen just et olisko ketään muuta joka vois pitää servuu pystys ja jolla olis ny vähintää 1gigan netti. Voin säätää sen asecon jos ei kukaa muu haluu.
[FMT] Gleant- Admin
- Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 33
Registration date : 03.12.2007
juu en mä ainakaan nuista servu jutuista ymmärrä..
Härski- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 08.12.2007
Mulla on yhen gigan netti muttei oo hajuukaa asecosta jne.
Emeritius- Moderator
- Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 04.12.2007
JES
Voin ehkä saada nyt 8/1M:n netin jos isä ny suostuu ku netikalla oli tollanen joululahja tarjous et kaikki jokka ottaa uuden netin tai nostaa nopeutta saa 30.4.2008 asti -50% ja sitte ku vielä netikka laskee hintoja 1.1.2008 nii laskin et siitä tulis 2 vuodes jotain 40€ kalleempi vain tosta 8/1M eli jotain 1.666... kuukaudes eli ei kovin paha .
[FMT] Gleant- Admin
jessssssssssssssss
Saan 1.1.2008 8/1 M:n netin jeeeesssss
[FMT] Gleant- Admin
Härski- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 08.12.2007