liittyisin :'D
4 posters
:: FMT :: Liityminen/Eroaminen
Sivu 1 / 1
liittyisin :'D
Joo, elikkä oon pelannu tm 1kk mut aktiivisesti noin 1 viikon sisua löytyy ja päiväs pelaan noinm 5h mut siinä lomassa pelaan counter strike nimistä peliä. haluisin joinii tähän koska tää on kuullema just mulle sopiva klaani ja oisin hyvä vahvitus tähän..:'D
ps. nick on >>arew<<
ps. nick on >>arew<<
arew- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 18.12.2007
Vs: liittyisin :'D
no ois kiva nähä sun ajavan
millä servulla yleensä ajelet?
millä servulla yleensä ajelet?
Härski- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 08.12.2007
Me katotaan pääsekkö mut ainakin ton kokemuksen perusteella et pääse sillä mä oon pelannu kans 4-5h päiväs eikä kuukaudes nii hyvksi vielä kovin moni pysty et tähän tiimii pääse. Toki voihan niitä erityis tapauksiakin löytyä Mikäs nicki on counters strikes ja mikä versio?
[FMT] Gleant- Admin
- Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 33
Registration date : 03.12.2007
[FMT] Gleant kirjoitti:Me katotaan pääsekkö mut ainakin ton kokemuksen perusteella et pääse sillä mä oon pelannu kans 4-5h päiväs eikä kuukaudes nii hyvksi vielä kovin moni pysty et tähän tiimii pääse. Toki voihan niitä erityis tapauksiakin löytyä Mikäs nicki on counters strikes ja mikä versio?
jUiSSI, Soundi ja 1.6 pelailen. nii ja poets of the sky:lla pelailen ja morning downlilla
arew- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 18.12.2007
Tuskinpa Kuukaudessa Mikskää Huippu Ajajaks Muutu.. Mutta Hei! Onko Sulla ratoja TMXässä?
RáW- Moderator
- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 30
Registration date : 05.12.2007
:: FMT :: Liityminen/Eroaminen
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa